Ikasturte Hasiera

• 2021_09_06 |

Familia agurgarria:

Bidalitako egutegian ikusi ahal izan zenuten bezala, 2021-2022 ikasturteari datorren irailaren 8an emango zaio hasiera
Egun horretan HH 4. eta 5. mailak eta Lehen Hezkuntza  goizeko 09:00etatik 11:00etara izango dute aurkezpena.
Gogoratu HH2 eta HH3koek egokitzapena dela eta, egutegi berezia duzuela.
Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza eta Batxilergoko ikasleek goizeko 11:30etik 12:30era  izango dute aurzkezpena.

Hurrengo klase egunean, irailaren 9an, ordutegi arruntarekin hasiko dira.
Zuen seme/alabek jakiteko zein autobus zerbitzu erabili behar duten uztailean idazkaritzatik bidalitako mezuan jakinarzi zitzaizuen.
Aurkezpen egunean: Autobusak ikastolara etortzeko ibilbideak DBH eta Batxilergokoentzat 10:45ean/ 11:00etan hasiko dira 1go geltokian. Hala ere, baliteke kasuren batean 10 edo 15 minutu itxaron behar izatea.
HH eta LHn berriz, aurrez bidalitako gutunetan agertzen zen irteera ordutegia, itzuleraren ibilbidea 11:00etan hasiko da.
Ezin da autobusen aldaketarik egin.
Musukoa jarrita izan behar dute bai autobusean eta baita ikastetxean ere.

Gogorarazten dizuegu DBHko ikasleak ezin direla,  inondik inora, ikastolako esparrutik atera ez bada irakasle baten baimenarekin edo laguntzarekin. Mesedez, ikasturtea hasi baino lehen, gaia landu etxean arazoak ekiditeko.
www.ikasbidea.net web orrialdean testuliburuen zerrenda eta eskola egutegia eskura ditzakezue.
Dakizuenez, hurrengo asteazkenean, irailaren 8an, ikasturtearen hasiera izango da. Horregatik, garrantzitsua iruditzen zaigu ondorengo informazio hau zuekin elkarbanatzea:

1.- Sarrera orduak berdinak izango dira eta ez dira malguak izango, hau da, ikasle guztiak goizeko 9:00etarako eskolan egon beharko dute. Ordutegi malgua izango dute, egokitzapena egiten dauden ikasleak, bakarrik.
2.- HHko ikasleak, eskolako goiko atetik (hilerria dagoen sarreratik) sartuko dira eta LMHko ikasleak, behean dagoen atetik sartuko dira, orain arte egin duten bezala.
3.- HHn eta LMHn seme/alabak dituzuen gurasoek, goiko sarrera erabili beharko duzue.
4.- Goiko sarrera erabili behar duzuen gurasoei adierazi nahi dizuegu kotxearekin maniobrak egiteko toki gutxi dagoela gune horretan. Guztiok ezingo duzue ate ondoan kotxea aparkatu eta kotxeekin kontuz ibiltzea eskatu nahi dizuegu. Gogoratu, kontenedore aurrekaldean ezin dela aparkatu.
5.- HHn seme/alabak dituzten gurasoak bakarrik sartu daitezke eskolara. LMHn seme/alabak dituzten gurasoak, ezin dira eskolara sartu.
6.- Lehenengo egunetan, sarrera bakoitzean ikastolako arduradun bat egongo da laguntza emateko.

GOGORARAZPENAK:

Ordutik kanpo EZIN DA SARTU.
Covid19 protokoloaren arabera, ez diegu ikasleei tenperaturarik eskolan hartuko, beraz, ETXEAN hartu behar zaie tenperatura ikasleei.
Ikasleek ekarri behar duten musukoa, higienikoa izan behar da gutxienez eta homologatua. Ikasleek, aldatzeko musukoa ekarri beharko dute.
Irailaren 10ean bekak eskatzeko paperak banatuko zaizkie, orain arte bekadunak izan diren ikasleei. Paperak sinatzea eta zuen seme edo alabak tutoreari bueltatzea eskatzen dizuegu. Beka berriak eskatzeko asmoa izango bazenute, online egin beharko zenukete.