Reutilizagune

• 2022_11_25 |

Ikasbidea ikastolako ikasleak ekimenean inplikatu dira eta beren eskola-komunitatean bildu dituzten jostailuak banatuko dituzte ostiralean
Reutilizagune ibiltariak Santa Barbara plaza eta Bastiturriko pergola bisitatuko ditu asteburu honetan jostailu eta liburuekin. Ekimen honen bidez, Reutilizagune hiriko hainbat auzotara hurbildu nahi da, herritarrek utzitako objektuak doan jaso eta berrerabil ditzaten.

Santa Barbara plazan, ostiralean, 12:00etatik 20:00etara, Reutilizaguneren bertsio ibiltaria izango da. Oraingoan, biltegian dauden hainbat artikuluri bigarren bizitza bat ematen saiatuko dira: jostailuak, liburuak, etxeko artikulu txikiak, kirol-materiala… Oraingo honetan, Ikasbidea ikastolako ikasleen inplikazioa izango du Reutiliagunek, eta eskola-komunitatearen artean jaso dituzten jostailuak banatuko dituzte, bizitza berri bat emateko.

Bastiturriko pergolan izango da larunbatean Reutiliaguneren bilketa gunea. Oraingoan, gordailuko apaletan dauden liburuei bigarren bizitza bat ematen saiatuko dira. Ordutegia 09:00etatik 15:00etara izango da.