Kudeaketa akademikoa internetez

-SARTU

Gorka Oriverekin solasaldia

2020_12_01

Gaur Gorka Orive, ikastetxeko gurasoa, arabar farmazialaria, farmazian doktorea eta Euskal Herriko Unibertsitateko irakaslea ikastetxean izan dugu. DBH3ko ikasleei COVID19 gaixotasunaren inguruko azalpenak eman eta ikasleek egindako galderekin haien kezka eta zalantzak argitzen saiatu da.

Esperientzia polita izan da eta egungo egoeraren jabe izateko azalpen egokiak izan dira, plazer bat da komunitatean ditugun Gorka moduko adituen parte hartzea Ikasbidean.

Mila esker.

Ikasturte hasierako guraso bileren egutegia.

2020_09_25

Hurrengo asteetan ikasturte hasierako guraso bilerak egingo dira. Aurten ON-LINE izango dira eta bileran sartzeko gonbidapena korreoz bidaliko zaizue. Hemen ikus ditzakezue datak eta ordutegiak. Zehaztugabe agertzen direnak ondorengo egunetan zehaztuko dira. Zuen zain gaude.

DBH 1 eta 2: irailak 29an (17:00)

DBH 3 eta 4: irailak 30an (17:00)

Batxilergokoak: urriaren 6an (17:00)

LH 1: Urriak 15

LH 2: 2A Urriak 8-2B eta 2D urriak 20

LH 3: Urriak 19

LH 4: Urriak 14

LH 5: Urriak 21

LH 6: Urriak 22

HH 2: Urriak 22

HH 3: urriaren 15an.

HH 4: eginda.

HH 5: urriaren 1ean (17:00 euskaraz) eta (18:00 gaztelaniaz).

IKASTURTE HASIERA

Azken berrien arabera, HH, LMH eta DBH 1 eta 2. mailetakoak irailaren 7an hasiko dira eta aurkezpen eguna izango da.
HH eta LMHko aurkezpena 9:00etatik 11:00era izango da eta DBHkoa, berriz, 11:30etik 12:30era. 8an ordutegi arrunta izango dute.

DBH 3, 4 eta Batxilergokoak, aldiz, irailaren 15ean hasiko dira, betiko ordutegiarekin, hau da, 8:15etik 14:25era.

DENOK GARA IKASBIDEA!

2020_06_23

Bukatu da ikasturtea,  bai bitxia aurtengoa!  Baina urtero bezala,  oraingoan ere bidean agertu zaizkigun erronkei irtenbidea bilatu diegu.  Mila esker guztioi  bidelagun izateagatik!

"BARNE ESPAZIOAK" Batx 1 eta 2

2020_06_01

Proiektu honek erakusten du gure marrazkien bitartez, nola sentitu garen itxialdian, zertan jartzen genuen itxaropena, zerk laguntzen zigun egoera berezi horretan aurrera egiten...
Espazio objektibo zein subjektibo baten laguntzaz adierazi dugu.

LIURUAREN EGUNA

22_04_2020

Apirilaren 23an Liburuaren Eguna ospatzen da, eta ba al dakizu zergatik ospatzen den egun horretan? Hainbat arrazoi daude baina nagusiena hauxe da ... ez galdu hurrengo bideoa zure jakin-mina asetzeko. Hemen egun hauetan irakurtzeko gida bat topa dezakezue. EGIN KLIK

Ikasbideako ausartak

2020_04_20

Ikasbidea Ikastolako LMH 1. zikloko irakasleok oso harro sentitzen gara ikasleak erakusten ari zareten jarrera zintzo eta arduratsuarekin. Horregatik, maitasunez bideotxo hau zuentzako da.

CRESCENDO

2020_04_17

Hauek dira Ikasbidea Ikastolako koralistak egun hauetan egiten ari diren bideoak. Egoera honetan ere gorputza eta ahotsa zaindu behar dugula gogorarazi digute.

Inauteriak Haur Hezkuntzan

2020_03_03

Aurten ere Inauteriak ospatu ditugu Ikasbidea Ikastolan. Ostegunean Duranako haurrak Larderoren abestia kantatuz Duranako herritik eskean joan ziren. Ostiralean berriz, bai Izarran zein Duranan (bertan egindako tallerretan) umeek mozorrotzeko eta ondo pasatzeko aukera izan zuten.

Zumezko egitura bizia Haur Hezkuntzan

2020_03_02

Haur Hezkuntzan, gure metodologiari jarraiki, aldaketak egiten jarraitzen dugu natura gure eskolan txertatzeko. Diseinua egin ondoren, Garaion Sorgingunearen aholkularitzarekin eta zenbait familien laguntzarekin, Haur Hezkuntzako patioan zumezko egitura bizia sortu genuen. Orain udaberria iritsi arte itxaron beharko dugu gure ezkutaleku bizia hostoz nola betetzen den ikusteko.