Iturribero Guraso Elkartea

Ikastolako guraso-elkarteko bazkide izatera gonbidatu nahi zaituztegu, ITURRIBERO GURASO ELKARTEkoa, hain zuzen ere.

Oinarrizkoa da guztiok ulertzea familiak IGEen bazkide egitearen garrantzia. Abantailak alde batera utzita (besteak beste, eskolaz kanpoko eskoletan deskontuak, udalekuetan IGEk antolatutako irteeretan, urtekarian, batxilergoko garraioan, etab.), kontuan hartu behar dugu asko direla IGEaren menpe dauden ekintzak, eta, beraz, oinarrizkoa dela elkarte indartsu bat eta familien babes zabala izatea.

EGIN ZAITEZ IKASTOLAKO GURASO ELKARTEAREN BAZKIDE! 2021eko IRAILAREN 30 ARTE

gurasoelkartea@ikasbidea.net

IGE Komunikazioak

BADATOR 2020-2021 URTEKARIA!!

2021/03/12

Aurtengo alea eskuratu nahi baduzue, bi aukera daude:

1. Guraso elkarteko BAZKIDE BAZARETE, aurten ALE BAT DOHAINIK jasoko duzue familia bakoitzeko (seme-alaba nagusiari emango zaio). Soilik beste bigarren ale bat, edo gehiago, nahi izanez gero, egin 3€ko diru sarrera nahi duzuen ale bakoitzagatik.

2. Guraso elkarteko BAZKIDE EZ BAZARETE, egin 7€ko diru sarrera ale bakoitzagatik.
MARTXOAREN 23a baino lehen

Informazio guztia ikusi hemen (pdf, 190KB)

2020/09/17| Ikasbidea garraioa

2020/09/11| Familiei gutuna