Iturribero Guraso Elkartea

Ikastolako guraso-elkarteko bazkide izatera gonbidatu nahi zaituztegu, ITURRIBERO GURASO ELKARTEkoa, hain zuzen ere.

Oinarrizkoa da guztiok ulertzea familiak IGEen bazkide egitearen garrantzia. Abantailak alde batera utzita (besteak beste, eskolaz kanpoko eskoletan deskontuak, udalekuetan IGEk antolatutako irteeretan, urtekarian, batxilergoko garraioan, etab.), kontuan hartu behar dugu asko direla IGEaren menpe dauden ekintzak, eta, beraz, oinarrizkoa dela elkarte indartsu bat eta familien babes zabala izatea.

EGIN ZAITEZ IKASTOLAKO GURASO ELKARTEAREN BAZKIDE! IRAILAREN 30 ARTE

gurasoelkartea@ikasbidea.net

IGE Komunikazioak

EZ OHIKO ASANBLADARAKO DEIALDIA

2021/02/28

EGUNA:2021eko martxoak 12

ORDUA:19:15ean (1. deialdia)

19:30ean (2. deialdia)

Batzarra Meet bidez egingo da, Ikastolako posta korporatiboaren bidez. Aurrerago esteka jasoko duzue sartu ahal izateko.

GAI-ZERRENDA:

1. Elkartearen egungo estatutuak indargabetzea eta estatutu berriak onartzea, indarrean dagoen legera moldatzeko.

2. Eskaerak eta galderak. Bazkide guztiei eskura jartzen zaie estatutu berrien testua, Elkartearen web orrialdean:

IKER BERROSTEGUIETA

IGE Lehendakaria