Iturribero Guraso Elkartea

Ikastolako guraso-elkarteko bazkide izatera gonbidatu nahi zaituztegu, ITURRIBERO GURASO ELKARTEkoa, hain zuzen ere.

Oinarrizkoa da guztiok ulertzea familiak IGEen bazkide egitearen garrantzia. Abantailak alde batera utzita (besteak beste, eskolaz kanpoko eskoletan deskontuak, udalekuetan IGEk antolatutako irteeretan, urtekarian, batxilergoko garraioan, etab.), kontuan hartu behar dugu asko direla IGEaren menpe dauden ekintzak, eta, beraz, oinarrizkoa dela elkarte indartsu bat eta familien babes zabala izatea.

EGIN ZAITEZ IKASTOLAKO GURASO ELKARTEAREN BAZKIDE! IRAILAREN 30 ARTE

gurasoelkartea@ikasbidea.net

IGE Komunikazioak

Ikasbidea garraioa

2020/09/17

Familia agurgarriak:

Posta-kontu hau emango dizuegu, HH, LH eta DBH garraiatzearekin zerikusia duen edozein gorabehera helarazteko.

Azalpenak ematerakoan ahalik eta esplizituenak izan zaitezten eskatzen dizuegu, ahalik eta modu eraginkorrenean izapidetu ahal izateko.

ikasbideagarraioa@gmail.com

Agur bero bat.

Ikasbidea ikastolako Iturribero GE

2020/09/11| Familiei gutuna