Berriak

Vital Fundazioa: Familientzako prestakuntza hezkuntza-ingurune digitalean

2020/10/11

'Har ezazu kontrola' programak seme-alabak mugitzen diren hezkuntza-ingurune digitalean trebatuko ditu gurasoak edo tutoreak. COVID-19aren pandemiak bizkortu egin du teknologiaren erabilera ikastetxeetan, baina etxe askotan zailtasunak daude abiadura hori jarraitzeko. Horregatik, doako prestakuntza eskainiko zaie, tresna horiek erabiltzen ohitzeko.

COVID-19ak gure bizitzaren alderdi asko aldatu ditu. Joan den udaberrian egindako konfinamenduak agerian utzi zuen familia askok zailtasunak dituztela ikasturtea online jarraitzeko eta ikastetxeek agindutako lanak egiteko nahiz bidaltzeko.

Premia horri erantzuteko, eta Vital Fundazioak Arabako familiei baliabideak eskaintzeko duen helburuari jarraiki, prestakuntza-ekimen berri bat jarri dugu abian.

Informazio gehiago ikusteko sakatu hemen.

Iturribero mendi taldearen maskarak

2020/09/18

Kaixo familiak,

Iturribero mendi taldetik ere bat gatoz gertatzen ari denarekin eta pandemia honen aurrean arauak jarraitzen ditugu.

Kasu honetan, geruza bikoitzeko maskarak bota ditugu, berrerabilgarriak eta garbigarriak, eta belarrietara doitzeko modukoak, koloretan: Urdina, Berdea eta Fucsia.

Bakoitzaren prezioa 5 €-koa da soilik gastuak ordaintzeko, ez baitugu dirurik egin nahi, gastial ordaindu besterik ez.

Guztiek daramate klubaren armarria eta izena.

Tabernetan aurki ditzakezue:
Edurtza (Polvorín Viejo 11) eta Bodegon Potxin (Obispo Ballester 46)

619820581 telefonora ere deitu ahal izango didazue erreserbak egiteko.
Leo

Ikasbidea garraioa

2020/09/17

Familia agurgarriak:

Posta-kontu hau emango dizuegu, HH, LH eta DBH garraiatzearekin zerikusia duen edozein gorabehera helarazteko.

Azalpenak ematerakoan ahalik eta esplizituenak izan zaitezten eskatzen dizuegu, ahalik eta modu eraginkorrenean izapidetu ahal izateko.

ikasbideagarraioa@gmail.com

Agur bero bat.

Ikasbidea ikastolako Iturribero GE

Eskolaz kanpoko ekintzak

2020/09/17

Egun on guztioi,

Zuekin harremanetan jartzen gara, eskolaz kanpokoak oraingoz ez direla hasiko adierazteko.

Une honetan ikastetxearen antolakuntzaren zain gaude, eskola eta taldeei, jantokiari eta erabilgarri dauden espazioei dagokienez.

Ikastetxeak gai horiei buruzko informazioa ematen digunean eta modu bateratuan erabaki dezakegunean nola eta noiz hasi, egungo egoerara egokitutako segurtasun-neurri guztiekin, horren berri emango dizuegu.

Horregatik, oraingoz eta argibide gehiago eman arte, ez da bigarren ordainketa egin behar.

Espero dugu laster kontatuko dizuegula haurrek jarduerei berriro ekiten diétela.

Agur bero bat,

Zohartze Telleria
www.educalia.biz

Familiei gutuna

2020/09/11

Familia agurgarriak:

Ikasturte hasiera hau benetan gogorra izaten ari da Ikasbideko Hezkuntza Komunitatearentzat. Badakigu zein den osasun-egoera, eta ulertzen dugu ez dela erraza egoera hori kudeatzea, baina garrantzitsua da guztiok ezagutzea azken egunetan zer gertatu den eta zer erabaki hartzen ari garen.

Lehenik eta behin, badakigu ziurgabetasunak eta informazio faltak urduritasuna sortzen duela familien artean, familia antolatzea eta bateratzea zailtzeaz gain. Alde horretatik, guztiok egiten ari zareten ahalegina baloratzen eta eskertzen dugu.

Bigarrenik, garrantzitsua da, halaber, azpimarratzea Ikasbideko Guraso Elkartea eta Zuzendaritza Taldea elkarrekin ari garela lanean, modu koordinatuan, erabakiak modu bateratuan hartuz.

Gure seme-alaben segurtasunarekin ez da jolasten, hezkuntza seguru baten alde!! #IkasbideaBorrokan

Twitter IkasbideaBorrokan

Facebook IkasbideaBorrokan

IkasbideaBorrokan