Eskolaz kanpoko ekintzak - 2024/2025

2024/06/03

Familia horiek,
Jakinarazten dizuegu 2024-2025 ikasturteko eskolaz kanpoko ekintzetan izena emateko prozesuari buruzko informazioa, IGE-ko bazkide diren eta bazkide izaten hasi nahi duten familientzat.

Izen ematea ekainaren 4tik 18ra arte egongo da zabalik. Haur eta lehen hezkuntzako eguerdiko eta arratsaldeko jarduerak aurkituko dituzue. Bigarren Hezkuntzako eskaintza udalak espazioak konfirmatu bezain pronto parterkatuko dugu.
MiAMPA plataformaren bidez emango da izena eta bertan duzue dagokion araudia (https://iturribero.miampa.com/page/normas-inscripcion) eta eskaintza ere aurkituko dituzue.

Aurten IGE-ko bazkideak direnentzat:
-   2023-2024 ikasturteari dagokion IGE-ren kuota ordaindu duten familiek, 2024-2025 ikasturteko eskolaz kanpoko ekintzetan izena eman ahal izango dute bazkide deskontua jada aplikatuta.

IGE-ko bazkideak izan nahi duten familia berrientzat:
-    Oraindik bazkide ez diren baina deskontuez baliatu nahi duten familiek MIAMPA aplikazioan bazkide izan nahi dutela adierazi beharko dute.
-   Banku-datuak sartu behar dituzte eta SEPA agindua onartu beharko dute.
-   Familia horiek hasiera batean bazkide ez diren eskolaz kanpoko ekintzen kuota ordainduko duten arren, urrian, 2024-2025 ikasturteko IGE-ren remesa igarotzean, bazkide deskontuari dagokiona itzuliko zaie.

Iturribero IGE - Eskolaz kanpoko jarduerak batzordea (eskolazkanpoekintzak@gmail.com)

Ikastolako festa

2024/05/31

Badator Ikastolako festa!! Ekainaren 8an ikastolan itxarongo zaituztegu, goiz osoa IGEak eta DBHko 3. mailako familiek antolatutako ekintza mordoarekin gozatzera gonbidatuta zaudete.
Goizeko 10etatik aurrera: eskolaz kanpoko ekintzen erakustaldiak, puzgarriak, txirrindularitza, magoa, tailerrak, DBH 3ko familiak tabernetan eta komunitatea sortzeko aukera paregabea. Ekintza eta ordutegi guztiak ezagutzeko, ireki pdf hau.
Gainera, urtero bezala, festaren amaieran zozketa bat egingo da opari pila batekin. Horretarako, izena eman behar da MIAMPAren bidez, esteka honetan
Hor sakatuta zozketan izena emateko aukera dago. Izena ematen duen familia-bazkide bakoitzak zozketarako zenbaki bat jasotzeko eskubidea izango du. Ezinbestekoa da zozketa egiten den momentuan bertan egotea oparia jaso ahal izateko. Izena emateko azken eguna: ekainaren 7a, 18:00etan.
Anima zaitezte!

Ikasturte amaierako festa - laguntza

2024/05/20

Kaixo familia!

Iturribero IGEtik ekainaren 8an ospatuko dugun ikastolako jaia prestatzen ari gara.
Urtero bezala, jarduera ezberdinak antolatzen gabiltza egun horretarako, baina jaia aurrera eramango dela bermatzeko zuen laguntza behar dugu. Egun horretarako boluntarioen bila gabiltza, gauza ezberdinetan laguntzeko. Atazak, batez ere, honako hauek izango lirateke: Eremu ezberdinak zaintzea eta kontrolatzea eta/edo espazioak prestatzen eta biltzen laguntzea. 25 pertsona behar ditugu inor egun honetaz gozatu ezinik gera ez dadin. 25 pertsona horiek gabe EZINEZKOA IZANGO DA jaia aurrera ateratzea.

Lagundu ahal duen eta lagundu nahi duen orok, zereginak antolatu ahal izateko hobekien egokitu daitekeen ordutegia edo ordutegiak betez formularioari erantzun diezaiola, maiatzaren 31 baino lehen.
Eskerrik asko zuen laguntzagatik!

IGE

Formakuntza: Hezkuntza Digitala I

2024/04/25

Kontzientzia digitala batzordetik, zuen interesekoa izango delakoan, hurrengo formakuntzan parte hartzera gonbidatzen zaituztegu:
Heziketa digitala I (Vital Fundazioa - Macsonrisas): Bertan digitalizazioaren heziketa irizpideak, izan beharreko elkarrizketak, adinak, erabilera denbora, guraso kontrolak… landuko ditugu.

Formakuntza maiatzaren 7an, arratsaldeko 18:00tan, Salburuako Gizarte etxeko aretoan izango da.

Deialdi irekia da, beraz ikasbideako familia ez izanda ere parte hartu dezakezu eta zuen kontaktuen artean nahi beste zabaldu dezakezue.

Inskripziorako epea maiatzaren 6ean bukatuko da. Izena ematea ezinbestekoa da https://forms.gle/RSV81xDSE1w8xKs17

Mila esker guztioi zuen interesagatik eta parte hartzeagatik!

Kontzientzia Digitalaren Batzordea (digikontzientziaikasbidea@gmail.com https://t.me/kontzientzia )

UDALEKUAK

2024/04/18

Kaixo familiak!

Ikasbideako aurtengo UDALEKUEN izen-emate epea hurrengo Apirilaren 22an hasiko da!
Udalekuak uztailaren 1etik 19ra eskaintzen dira

Izen-emate datak: apirilaren 22tik maiatzaren 8ra
Izen emateak miampa bidez egingo dira (Zerbitzuak atalean)
Aurten 85 plaza ditugu gehienez. Izen-ematearen hurrenkeraren arabera egingo da onarpena.

Informazio guztia liburuxka honetan

ANIMA ZAITEZTE!!