Berriak

Eskolaz kanpoko ekintzak Oharra

2020/06/05

Egun on guztioi,

Idazki honen bidez, jakinarazi nahi dizuegu Guraso Elkartetik, eta Edukaliarekin batera, 2020-2021 ikasturteko eskolaz kanpoko haurrentzako eskaintza berria lantzen ari garela.
Egoera berri honek bultzatuta, eskaintza ez da argitaratu ekaineko lehen egunetan, aurreko urteetan bezala.
Espero dugu laster bidaltzea eta ahalik eta lasterren informatzea.

Agur bero bat,

IGE Batzordea

OHARRA ESKOLAZ KANPOKO JARDUERAK

2020/05/19

Komunikatu honen bidez jakinarazi nahi dizuegu eskolaz kanpoko jarduera guztien kuoten zati proportzionala itzuli egingo dela, ondo dakizuenez, 2020ko martxoaren 10etik aurrera etenda geratu baitziren.

Itzulketa aste honetan zehar egingo da.

IGE Batzordea

Urtekaria

2020/05/18

Ikastolara materiala jasotzera joan behar dugula aprobetxatuz, oraindik urtekaria jaso ez duzuen familiak, ikastolara joaten zareten egunean han banatu eta emango dizkizuete dagokizuen urtekariak.

Azken urte hauetan bezala, aurten ere, nahi duzuenok, urtekari gehiago erosteko aukera izango duzue ikastolako idazkaritzan gaur, Maiatzaren 18tik aurrera. Salneurria 7€.

Mesedez, diru kopuru zehatza eraman, kanbioekin ez ibiltzeko. Eskerrik asko.

Guraso Elkarteko urtekari lan taldea.

Denon Eskolaren gutuna

2020/04/06

Familia estimatuak,

Oso une zail, konplikatu eta aldakorrak bizitzen ari gara. Denon Eskolaren Zuzendaritza Batzordean jakin badakigu guztiok egiten ari garen ahalegina handia dela langileak eta era berean gurasoak garelako.

Horregatik, guk, batzordekide garen Lurdes, Yolanda, Maite, Ana, Oihana eta Juan Carlosek, azken
egunotan hezkuntza publikoa defendatzeko eta Guraso Elkarte eta familia gisa behar dugun babesa bermatzeko egiten ibili garena jakinarazi nahi dizuegu.

Gure seme alaben eskola orduak garatu ahal izateko ikastetxe bakoitzean abiatu egin diren heziketarako plataforma guztien inguruko zalantza, arazo eta zailtasunen jarraipena egiten ibili gara, batez ere heziketa birtualerako behar diren tresna hauek eskuratzeko zailtasun gehien izan duten familien kasuan. Ibon eta Soniak etxetik lanean jarraitzen dute zerbitzuak eman eta dauzkazuen zalantza eta kezkei erantzun emateko.

Konfinamendua hasi zen lehen egunetik Arabako Hezkuntzako Lurralde Ordezkaria den Blanca
Guerrerori eta, EHIGEren bidez, Hezkuntza Sailburua den Cristina Uriarteri familia eta lana konfinamenduak irauten zuen bitartean bateragarriak izateko gure kezka helarazi egin genien; baita bekak mantentzea eta baliabide gutxiko familientzako eskola jantokietako laguntzak mantentzeari buruzkoak ere, eta baita gaur egun bertan behera utzita dauden eskolaz kanpoko ekintzetarako kontratatuta dauden begiraleen kontratuak eta nominak mantentzeko laguntzen ingurukoa ere.

Azken gai honen inguruan zera jakinarazi behar dugu; joan den 2020ko martxoaren 28an argitaratutako Errege Dekretuak esaten duena jarraituz Denon Eskolatik kontratatuta dauden eskolaz kanpoko begiraleei eragiten dien Aldi Baterako Enplegu Erregulazioko Espedientea aurkeztea erabaki dugula. Aukera guztiak azterturik gure ustez konponbiderik bidezkoena da begiraleei begiratuta ikasturtea bukatu bitartean dagokien soldataren gehiengoa bermaturik dutelako eta era berean Guraso Elkarteei begira kalte ekonomikorik txikiena eragiten duelako.

Horrez gain jakin ezazue EHIGErekin batera Bastidan ospatu behar den Euskal Eskola Publikoaren
2020ko edizioa ohiko datan, maiatzeko lehen igandean, ez ospatzea aztertzen ari garela. Atzeratu beharko bagenu espero dezagun hurrengo ikasturtean egin ahal izatea orain arteko lan eta ahalegina zoragarriak izan baitira. Aukera baliatu nahi dugu Arabako Errioxako ikastetxeak jaiaren antolaketan egiten ari diren lana aitortu eta eskertzeko.

Edozein zalantza edo iradokizunetarako betiko telefonoan aurkituko gaituzue.
Agur bero bat

Lurdes Errasti Arrieta
“Denon Eskola”ko Presidentea

Gutuna ikusi (pdf, 250KB)

"Bitartean, Etxetik Ikasten" Jaurlaritzak eta EiTBk bultzatutako saio berria, ETB3n

2020/03/29

Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Saila eta EiTB lanean ari dira, datorren astelehenean (martxoak 30) abian jarriko den hezkuntza-saio berria prestatzen. "Bitartean, Etxetik Ikasten" izenburupean, programaren helburua ikasleen hezkuntza-prozesua erraztea izango da, batez ere, etxean euskarri teknologikorik ez duten haurrena. Eskainiko diren edukiak Lehen Hezkuntzako ikasle guztientzat izango dira, baina, batez ere, etapa horretako 1. eta 4. maila bitarteko neska-mutilentzat. Hezkuntza-saio hau euskaraz eskainiko da, eta dagozkien curriculumei lotutako edukiak bilduko ditu.

Basurto ikastetxe publikotik burutuko dira saioak. Egunero, 9:00etatik 12:00ak arte, ikasleen curriculumekin loturiko hainbat eduki eskainiko dira. 30 minutuko piluletan, maila bakoitzari dagozkion materiak landuko dira.

Era berean, Hezkuntza Sailaren zein EiTBren asmoa da "Bitartean, Etxetik Ikasten" saioa interaktibo bihurtzea. Era horretan, ikasleek euren galderak, zalantzak edo iradokizunak luzatu ahal izango dituzte, eta horien erantzunak programan zehar edo hurrengo emankizunetan jasoko dituzte.

Informazio gehiago ikusi