Berriak

Ikasbidea Kanpus

2022/06/17

Kaixo familiak,
Datorren asteko asteartean, hilak 21, Ikasbideako udalekuen informazio-bilera egingo dugu.
LH6A-ko gelan egingo dugu. Zuen seme-alaben begiraleak ezagutzeko aukera izango duzue.
Eskerrik asko.

Iturribero Guraso Elkartea

Patioaren eraldaketa

2022_06_15

2020an Ikasbideako patioa eraldatzeko batzordea sortu zen familia eta irakasle batzuen artean Ikasbideako ikaleek merezi duten patio inklusiboa sortzeko helburuarekin. Bi urteko elkarlanari esker ondorengo bideoak jasotzen dituen eraldaketak burutu dira! Mila mila esker prozesuan parte hartu duzuen familiei!

Ikasbideako Festa

2022_06_07

Xakeko txapelketa - Art Attackeko Tailerra - Yoga tailerra familian - Multikiroleko ginkana - Karaoke - Dardoak - Aurpegia, azakalak eta ileapaindegi tailerra - Txirrundalitza probak - Herri probak - ERAKUSKETAK - Multidantza eta Antzerkia - PUZGARRIAK - TOZNA - ZOZKETA

Xake 10:00-12:00
Art Attack 10:00-12:00
Yoga 10:00-12:00
Multikiroletako Gynkana 10:00-12:00
Antzerkia 10:30-11:00
Dantza 11:30-12:00

ADIBIDEZ HEZITZA

2022/05/04

IKASBIKASDEA IKASTOLAKO GURASO ELKARTEAK ANTOLATUTAKO FORMAKUNTZA HITZALDIA.

HIZLARIA: IPACE APLIKATUKO PSIKOLOGIA

GAIA: ADIBIDEZ HEZITZA.

Gure seme-alabekiko harremanean badago “ezkutuko zati bat” batek osatzen duena aitaren eta amaren bizitzaren alderdi aniztasuna eta proiektatzen ditugun a inkontzientea gure seme-alaben bizitzan. (ezagutzen eta ukatzen ez ditugun alderdiak haiek aurkitzeak batzuetan beldurra ematen digu eta ia beti lotsatzen gaitu)

Hitzaldi irekia gaztelaniaz, ama, aita eta ikasleentzat (eskolatik kanpoko jendea barne).

LEKUA: DURANAKO IKASBIDEA ESKOLAKO ARETOAN.

EGUNA ETA ORDUA: MAIATZAREN 11n ASTEAZKENA 18:00 TAN.

ANIMA ZAITEZTE PARTE HARTZERA

Disfrutando de los idiomas: ¿Cómo ayudar a nuestros hijos/as con los estudios y el euskera?

2022/03/06

Hitzaldia

Eguna: Martxoak 23, asteazkena

Ordua: 16:30

Lekua: Ikasbidea ikastola

Izen-ematea https://forms.gle/an8zPNsmXbzxTwQg6
Hitzaldia gaztelaniaz izango da

Hizlaria Iñaki Eizmendi: Educador social con una amplia experiencia fomentando el bilingüismo.

Hitzaldi honetan hizkuntzen ikaste prozesuari buruz eta seme-alabek hizkuntzekin duten
harremanari buruz hitz egingo da.

Gaiak

• ¿Aprenderán bien euskera y castellano? ¿Tendrán un buen nivel de inglés?
  • No sabemos euskera, ¿Cómo ayudarles en las tareas escolares?
  • ¿No tendrán más dificultades por estudiar en euskera y aprender más de un idioma?
  • ¿Cómo cuidar la relación con los idiomas? ¿Qué podemos hacer las familias?
  • No sé muy bien euskera, ¿debo hablarlo con mis hijos e hijas?