Berriak

Vitoria-Gasteiz, hiri hezkidetzailea

2021/11/08

Vitoria-Gasteiz Hobetuz ekimenean Denon Eskolak aurkeztutako proposamena.

Eremua: Hezkuntza, kultura, berdintasuna, kirola eta aniztasuna.

Gutxi gorabeherako kostua: 125.000 €

Zertan datza?
Haur eta gazteen hezkuntzan inplikatuta dauden familiak garen heinean, eta ez bakarrik familia- eta akademia-arloan, baita gizarte-arloan ere, diagnostiko parte-hartzaile bat egin nahiko genuke Gasteizen herritarrek hezkidetza nola bizi dugun jakiteko, gaur egungo egoeraren argazki bat izateko eta beste ekintza batzuk ezartzeko abiapuntu gisa.

Gure lehentasunen artean, honako hauek egongo lirateke: jardunbide egokiak identifikatzea, eragileen artean sare bat sortzea, ikastetxeetan hezkidetzan sakontzea, hiriko beste leku batzuetan hezkidetza identifikatzea (gizarte-etxeetan, zahar-egoitzetan, kirol-elkarte eta -federazioetan…).

Enpresa espezializatuei kontsulta egin ondoren, funtsezko eragileen ausazko laginak jasotzea proposatzen dugu, hala nola hezkuntza-arloko eragileenak (haur-hezkuntza, lehen hezkuntza eta bigarren hezkuntza), tokiko administrazioarenak, kirol-elkarte eta -federazioenak, zaharren zentro soziokulturalenak…

Non egingo litzateke?
Proposamenak herritar guztiak barne hartzea gustatuko litzaiguke, baina uste dugu, lehen fase honetan, prozesuak mugatuagoa izan behar duela, baina kalitatezkoa, ausazko lagin horietan oinarrituta (auzoka, eragileka eta ezaugarri espezifikoen arabera, profil sozioekonomikoen, belaunaldien eta profil kulturalen eta abarren arabera bereizitako emaitzak lortzeko).

Zer ekarpen egiten du?
Hezkidetza Gasteiztarren hezkuntza globalean funtsezko zutabea izatea gustatuko litzaiguke (familia-, akademia- nahiz gizarte-arloan). Gure ustez, asmo handiko nahia da, eta gure proposamena lehen urratsa izango litzateke epe ertain/luzerako proiektu handiago baten barruan.

Proposamen honen alde bozkatu

IGE Kuota

2021/10/24

Jakinarazten dizuegu aste honetan eta datorren astean zehar pasatuko dela 2021-2022 ikasturteko Guraso Elkarteko bazkideen kuotari dagokion ordainagiria.

Agur bero bat.

Guraso eskolaren hasiera

2021/09/25

2021eko urriaren 19an, asteartea, guraso eskola hasiko dugu.

Saioak 15 egunean behin izango dira, 15:00etatik 16:30era.

Parte hartu nahi duenak bere helbide elektronikoa eta telefono-zenbakia utzi ahal izango ditu helbide elektroniko honetan:

gurasoeskolaikasbidea@gmail.com

Ipuinak sexistak al dira?

2021/06/21

Aztertzeko aukera izango duzu Berdintasun Taldeak sortu duen ?? Ipuin Ez Sexisten Gidarekin.
Baita ipuin ez sexisten zerrenda bat osatu dugu.

Gida egiteak esfortsu handia suposatu du, baina baliabide ikaragarria atera dela uste dugu.

Irakurketa gozatu eta gogoratu berdintasuna sustatzen duten ipuinak bilatu eta sexismoa sostengatzen duten alboratu edo birmoldatu!

Errekabarri Ikasleen Guraso Elkarteak egindako gida ikusteko, sakatu hemen

3.DBH EALTH&BODY(GOT)-EKO IKASLEEK PATIOAN JOLASAK MARGOTU DITUGU!

2021_06_18

Osasuntsu bizi proiektuaren barnean, Our Gray playground unitatea landuz Health¬Body-ko (Got) ikasleek erronka bat izan dute: hurrengo Google Earth eguneraketan gure patioan kolore piska bat agertzea, eta horretarako HH eta LH-ko ikasleentzat jolas batzuk margotu ditugu lurrean. WE HOPE YOU LIKE THEM!

Emakumeen aurkako indarkeriari ez

GURASO ESKOLA DATORREN BILERA:
2021/11/30

Bideo deiaren bidez

Hitz kolpez

Traspasos Kultur-ek ekoiztutako eta Gazteriaren Sailak sustatzen duen genero indarkería eta eskola jazarpenaren kontrako sentsibilizazio programa.

Descargar cartel (pdf, 1,9MG)